Door voor SIMPLY HELPING te komen werken, gaat u een familiebedrijf binnen met een menselijk gezicht, dat meer dan 10 jaar geleden is opgericht. WELKOM BIJ U!
We proberen niet de grootste of de meest winstgevende te zijn. Wat voor ons belangrijk is, is dat u zich goed voelt over uw werk en het bedrijf.
We weten dat alleen werken met klanten niet altijd gemakkelijk is. Dat het soms goed voelt om te praten over de moeilijkheden die we elke dag tegenkomen. Wanneer u langs de kantoor komt, kunt u erop rekenen dat wij aandachtig luisteren.
U brengt veel naar klanten door te zorgen voor hun leefruimte. Soms vertegenwoordigt u voor de klanten een belangrijke sociale link die ze zonder u niet zouden hebben. Het is vanzelfsprekend dat u wordt erkend voor het veeleisende werk dat u dagelijks doet.
Uw voordelen bij Simply Helping
We hebben altijd een hoger uurtarief betaald, omdat we geloven dat uw werk het verdient.
Bruto uurtarieven
U werkt |
||
minder dan 25u per week |
meer dan 25u per week |
|
Met klanten |
14,35€ |
15,05€ |
Zonder klanten |
13,95€ |
14,35€ |
- U ontvangt maaltijdcheques vanaf de eerste dag (nominale waarde: 7,00€)
- U ontvangt een contract voor onbepaalde duur vanaf de eerste dag
- Wij vergoeden uw verplaatsingskosten
- U ontvangt werkkledij en veiligheidsschoenen
- U volgt opleidingen (zie hieronder)
- U wordt twee keer per maand betaald en altijd op tijd
Onze waarborgen
Transparantie
Bij ons is alles correct en transparant. We respecteren de sociale wetgeving nauwgezet: sinds onze oprichting meer dan 10 jaar geleden hebben we nooit een enkel geschil gehad met een medewerker of met de vakbonden.
Stiptheid
We betalen de lonen steeds op tijd: sinds onze oprichting zijn wij nooit een dag te laat geweest met het uitbetalen van de lonen. En we zijn van plan zo door te gaan!
Correctheid
Uw loonstroken zijn consistent met het werk dat u hebt verricht. In geval van fouten (het kan gebeuren, maar het is zeldzaam), corrigeren we ze binnen 48 uur.
Dialoog
In geval van problemen geven we altijd de voorkeur aan luisteren, omdat we weten dat percepties anders kunnen zijn en dat niets de dialoog vervangt.
Veiligheid en de opleidingen : niets dan concreet
Uw veiligheid is belangrijk voor ons. Dit is waarom:
- U ontvangt een veiligheidsboekje met een hele reeks nuttige informatie en aanbevelingen, met voornamelijk voor aan te nemen houdingen of over de producten die bij de klanten worden gebruikt.
- U krijgt een reeks gratis opleidingen, volledig betaald door Simply Helping: ergonomie, kennis van de producten, organisatie van het werk, enz. En uw salaris wordt uiteraard betaald tijdens deze opleidingsuren.
- We staan te allen tijde tot uw beschikking als u vragen hebt over een taak die door een klant aangevraagd wordt of over een product.
Onlangs hebben we ook een jaarlijks kankerpreventie- en opsporingsprogramma gelanceerd in samenwerking met het Bordet Instituut. Als u wilt, bieden we u aan om gratis aan dit programma deel te nemen.